wtorek, 8 października 2013

Prace nocne i głaskanie duszy muzyką!

 Prace nocne i głaskanie duszy muzyką!

 

Powoli ogarniam kolorystykę i układ bloga, hip hip hurraaa i oklaski dla mnie ode mnie ;)

Nie wiem jak włączyć opcję udostępniania moich wpisów dla kogoś kto nie należy do konto google +. Wiem, że byłoby łatwiej wtedy śledzić moje rozkminki życiowe (sama przełączyłam się do niego nie do końca świadomie). Czekam więc aż jakiś aniołek ześle mi podpowiedź
a na pewno ześle skoro zamówienie zostało przeze mnie złożone ;)

Lubię emotikony i będzie tu na pewno dużo uśmieszków i oczek :) ;)
Dopełniają one zabarwienie moich słów i są takie moje jakbym sama je stworzyła ;)

Nie jestem jeszcze pewna czy wpisy będę publikowała codziennie ale jak już się pojawią to przekażę Wam w nich całe piękno moich przemyśleń i doświadczeń których stanę się celem.

Pojawiać będą się zdjęcia, cytaty które mnie inspirują, muzyka która wznosi moje ciało na najwyższy poziom pobudzenia oraz taka, która pozwala wyciszyć się duszy głaszcząc ja do snu.
Niewiele jest rzeczy równie pięknych przed zaśnięciem jak rozmowa z sobą samym, mała dyskusja z wnętrzem i wyrażenie wdzięczności za wszystko co nas danego dnia spotkało.

Zawsze jest "coś" za co możemy podziękować, "coś" co wpisać możemy na dzienną listę wdzięczności :)

Długopisy w dłoń, muzyka w uszy!


Medytacja
http://www.youtube.com/watch?v=lPw6eLxM58s



Niech moc będzie z nami wszystkimi Kochani :***

Daria :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz