piątek, 25 października 2013

O przyjaźni

Przyjaciela warto mieć !!!


Wiem wiem, Ameryki nie odkryję stwierdzeniem, że jedną z piękniejszych rzeczy w życiu każdego człowieka jest "posiadanie" przyjaciela. Pozwolę sobie jednak dodać kilka słów od siebie a może nawet będzie w nich coś odkrywczego ;)

Ciekawe w przyjaźni jest to, że tak naprawdę nikt nikogo nie posiada. Ten związek dwójki duchowo połączonych ludzi, nie jest w żadnym stopniu wymuszony czy sztucznie podtrzymywany przy życiu. Jest tylko naturalność, komfort przebywania, swoboda słów
i przyzwolenie na bycie w różnych stanach emocjonalnych.
Przyjaciel nie osądzą, nie ocenia. Daje przestrzeń na nasze humory. Jest obserwatorem naszych życiowych poczynań i gdy widzi, że zbaczamy z obranej drogi lekko trąca nas
w ramię, patrzy głęboko w oczy i rozmawia. Niczego nie wymusza, niczego nie oczekuje, przekazuje swoją mądrość, swoją opinię i z pełną akceptacją przyjmuje nasze wybory.
Czasem nas skarci, czasem przytuli, nakarmi jak jesteśmy głodni, wysłucha gdy potrzebujemy słuchacza, jest z nami gdy potrzebuje tego nasza dusza.

Przyjaciel to nasza rodzina z wyboru, to nasz anioł stróż, dobra wróżka.

Możesz mieć 1 przyjaciela, możesz mieć 2 przyjaciół, możesz mieć ich tylu ile chcesz bo przecież każdy z nich jest inny i z każdym z nich tworzysz innego rodzaju więź. Z jednym pójdziesz na rolki, z drugim poczytasz książkę, z trzecim pójdziesz na zakupy bo jest świetnym stylistą. Żaden nie będzie miał Ci za złe, że spędzasz z nim mało czasu. On rozumie że panem Twojego czasu jesteś Ty i Ty nim zarządzasz wedle chęci. 

Mam kilku przyjaciół. Moje bratnie dusze, moje kochane anioły, cudownie ubarwiają moje życie samym faktem, że w nim są :)
Uczą mnie samej siebie, pozwalają rozwinąć mi skrzydła tak szeroko jak tylko chcę, są moją inspiracją :) Gdy moje skrzydła lekko opadają podbiegają do mnie z drabiną i unoszą je do góry. Gdy tańczę w deszczu, tańczą ze mną. Są i to wystarczy :) Nawet jak nie ma ich przy mnie to wiem, że są i raduje to moje serce.

Dziękuję, że jesteście :)


Przyjaciela warto mieć, bo przyjaciel dobra rzecz :)

Daria :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz