poniedziałek, 7 października 2013

Powitanie :)

No i ruszyła maszyna :)


Przez 31 lat, mojego pięknego życia, dorastałam, dojrzewałam i zbierałam w sobie, wystarczającą według mnie mądrość, by stało się to co się dzieje- tworzę bloga wowwwwww
Bloga o tym jak patrzę na świat, o zmianach, które zachodzą we mnie i wokóL mnie, bloga
o wartościach którymi się kieruję i o tym co w życiu mnie inspiruje.

Głosy od znajomych duszyczek o tym że powinnam pisać, tworzyć, pomagać w kreowaniu rzeczywistość nie tylko swojej dochodziły do mnie częściej i głośniej od około roku.
Ale to nie był ten czas bo TEN czas jest teraz :)

Nie wiem jeszcze nic o edytorskiej stronie blogowania ale mam zapał, chęci i wsparcie aniołów więc wierzę a nawet wiem, że każda kolejna odsłona będzie bogatsza nie tylko treścią ale
i formą wizualną.


Hasło na dziś:
Każdy dzień jest cudem. 
Wystarczy otworzyć oczy na niezwykłość !!!

  
Pozdrawiam muzycznie bo muzyczna ze mnie dusza, 
Daria :)




4 komentarze:

  1. Pozdrawiam cie serdecznie systematycznie będę zaglądać i cię odwiedzać:)
    Uwielbiam twoją muzyczną duszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś dziękuję :) Muzyka też się tu znajdzie i dosłownie i w przenośni :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia !!! Jestem pewna, że odniesiesz sukces :) Jak zawsze zresztą :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za powiadomienie:) Podglądam Cie na FB, teraz będę mogla ładować akumulatory także tutaj:) Pisz, dziel się dobrem, zarażaj pogodą ducha! :*

    OdpowiedzUsuń